Розвиток життєвої компетенції учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання
Основні завдання:
І
- Впроваджувати Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, забезпечувати оптимальні умови для якісного та ефективного навчання учнів базових і профільних дисциплін та розвитку їх життєвої компетенції та творчих здібностей.
- Працювати над досягненням високих освітніх рівнів, формуванням базових компетентностей учнів закладу, забезпеченням можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формуванням інтелектуального потенціалу як найвищої цінності нації.
- У відповідності до створеної «Концепції розвитку Помічнянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1» та «Моделі випускника», яка входить до неї, плекати творчу, національно свідому, життєво і соціально компетентну, культурну особистість.
- Дбати про збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів, надаючи перевагу превентивному вихованню.
- Готувати школярів до свідомого, суспільного вибору подальшої освіти і трудової діяльності, сприяти у виборі учнями напряму профільного навчання в старшій школі.
- Продовжити роботу по реалізації програми «Обдаровані діти».
- Впроваджувати інноваційні та ІКТ-технології навчання, реалізовувати особистісний підхід.
- Проводити психолого-педагогічні, соціологічні дослідження з метою вивчення інтересів і потреб учнів.
- Постійно проводити аналіз стану справ, різноманітні моніторингові дослідження якості викладання предметів, рівня навчальних досягнень та вихованості учнів; діагностування та прогнозування розвитку установи.
- Роботу музейної кімнати історії школи спрямовувати на патріотичне виховання, розвиток інтересів до пошукової, краєзнавчої, науково-дослідницької роботи, пов’язаної з історією школи та Кіровоградської області, формування у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв’язку минулого, сучасного і майбутнього України, внеску випускника закладу Березняка Є.С. в розвиток освіти в регіоні, поваги до його подвигу в роки Великої Вітчизняної війни
ІІ
- Через організацію системи методичної роботи стимулювати бажання педагогів займатися самоосвітою, брати участь у різноманітних фахових конкурсах, пропагувати власний досвід на семінарах-практикумах, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних науково-практичних конференціях.
- Забезпечувати педагогічний колектив інформацією про новітні технології, досягнення науки в галузі педагогіки, психології, методики викладання предметів, особливості роботи у профільних класах.
- Сприяти оволодінню педагогічними працівниками основами інформаційно-комунікаційних технологій.
- Пропагувати духовну спадщину В.О.Сухомлинського, реалізовувати принципи педагогіки співробітництва.
- Підтримувати тісні взаємозв’язки з сім’ями школярів, продовжувати психолого-педагогічну просвіту батьків через лекторій «Родина».
Розвиток життэвих компетентностей
Коментарi