Розвиток життєвої компетенції учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання

Основні завдання:


І

  • Впроваджувати Державний стандарт базової та повної загальної середньої освіти, забезпечувати оптимальні умови для якісного та ефективного навчання учнів базових і профільних дисциплін та розвитку їх життєвої компетенції та творчих здібностей.
  • Працювати над досягненням високих освітніх рівнів, формуванням базових компетентностей учнів закладу, забезпеченням можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формуванням інтелектуального потенціалу як найвищої цінності нації.
  • У відповідності до створеної «Концепції розвитку Помічнянської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №1» та «Моделі випускника», яка входить до неї, плекати творчу, національно свідому, життєво і соціально компетентну, культурну особистість.
  • Дбати про збереження і зміцнення фізичного і психічного здоров’я учнів, надаючи перевагу превентивному вихованню.
  • Готувати школярів до свідомого, суспільного вибору подальшої освіти і трудової діяльності, сприяти у виборі учнями напряму профільного навчання в старшій школі.
  • Продовжити роботу по реалізації програми «Обдаровані діти».
  • Впроваджувати інноваційні та ІКТ-технології навчання, реалізовувати особистісний підхід.
  • Проводити психолого-педагогічні, соціологічні дослідження з метою вивчення інтересів і потреб учнів.
  • Постійно проводити аналіз стану справ, різноманітні моніторингові дослідження якості викладання предметів, рівня навчальних досягнень та вихованості учнів; діагностування та прогнозування розвитку установи.
  • Роботу музейної кімнати історії школи спрямовувати на патріотичне виховання, розвиток інтересів до пошукової, краєзнавчої, науково-дослідницької роботи, пов’язаної з історією школи та Кіровоградської області, формування у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв’язку минулого, сучасного і майбутнього України, внеску випускника закладу Березняка Є.С. в розвиток освіти в регіоні, поваги до його подвигу в роки Великої Вітчизняної війни

ІІ

  • Через організацію системи методичної роботи стимулювати бажання педагогів займатися самоосвітою, брати участь у різноманітних фахових конкурсах, пропагувати власний досвід на семінарах-практикумах, обласних, Всеукраїнських та Міжнародних науково-практичних конференціях.
  • Забезпечувати педагогічний колектив інформацією про новітні технології, досягнення науки в галузі педагогіки, психології, методики викладання предметів, особливості роботи у профільних класах.
  • Сприяти оволодінню педагогічними працівниками основами інформаційно-комунікаційних технологій.
  • Пропагувати духовну спадщину В.О.Сухомлинського, реалізовувати принципи педагогіки співробітництва.
  • Підтримувати тісні взаємозв’язки з сім’ями школярів, продовжувати психолого-педагогічну просвіту батьків через лекторій «Родина».

Розвиток життэвих компетентностей


Попередня - Вгору - Наступна

Кiлькiсть переглядiв: 1000

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.